Χαλκιδική
Πελοπόννησος
Κρήτη
Μύκονος
Σαντορίνη
Εύβοια
Πήλιο
Αθήνα
Λευκάδα
Συνεργαστειτε μαζι μας
Δημιουργείς το Πακέτο
Φτιάξε μόνος σου το ιδανικό πακέτο διαμονής για το ξενοδοχείο σου
Το δημοσιεύεις στο Hotels24
Χiλιάδες στοχευμένοι επισκέπτες, 200.000 ακόλουθοι στα Social Media. Τεράστια λίστα αποδεκτών Newsletter
Το τηλέφωνο χτυπά. Κάνεις κρατήσεις
Οι πελάτες ζητούν την προσφορά που έχεις δώσει και έχουν δεί και εσύ κάνεις κρατήσεις
0% – Καμία προμήθεια
Όλα τα χρήματα στο ακέραιο στο ταμείο της επιχείρησής σου
Τι είναι το Hotels24
Ίσως είναι πιο καλά να ξεκαθαρίσουμε πρώτα τι δεν είναι.
To Hotels24 δεν είναι ταξιδιωτικό γραφείο, δεν είναι πλατφόρμα που συμμετάσχει για λογαριασμό σας σε καμία κράτηση, δε λαμβάνει από κανένα πελάτη σας χρήματα και φυσικά δε κρατά από εσάς καμία προμήθεια.
Με το Hotels24 οι ξενοδόχοι έχουν την ευκαιρία να πουλήσουν τις υπηρεσίες τους απευθείας στους πελάτες, βγαζοντας τους μεσάζοντες από τη συναλλαγή και με αυτό τον τρόπο να αυξάνουν τα κέρδη τους
Εμείς προβάλουμε ξενοδοχεία και το κάνουμε καλά
To Hotels24 είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που εμφανίζει απευθείας από τα ξενοδοχεία συγκεκριμένα ταξιδιωτικά πακέτα σε στοχευμένο κοινό. Με τη βοήθεια φίλτρων οι επισκέπτες μπορούν να αναζητήσουν το ιδανικό πακέτο και προορισμό, να σηκώσουν το τηλέφωνο, ή να έρθουν στο website του ξενοδοχείου σας και να κάνουν την κράτηση κατευθείαν σε εσάς χωρίς καμία άλλη συμμετοχή ή οικονομική απαίτηση.
Αύξησε τα κέρδη σου ακόμα και 50%*
Ακούγεται απίστευτο αλλά μην αμφιβάλλεις για αυτό
Τώρα ακριβώς, τη στιγμή που διαβάζεις αυτό το κείμενο φέρε στο μυαλό σου τις τελευταίες κρατήσεις που έγιναν στο ξενοδοχείο σου και απάντησε νοερά τις πιο κάτω ερωτήσεις.
- Από πού έγιναν οι κρατήσεις αυτές;
- Πόσα λεφτά πλήρωσαν οι επισκέπτες για τη διαμονή τους;
- Πόσα από αυτά τα χρήματα που δαπανήθηκαν για τη δική σου υπηρεσία θα καταλήξουν τελικά στο ταμείο σου;
- Πότε θα γίνει αυτό;
Ας το αντιμετωπίσουμε με ρεαλισμό
Εμείς ξέρουμε τις απαντήσεις και έχουμε και τη λύση.
Χάνεις χρήματα!
Για τις περισσότερες κρατήσεις δε θα πάρεις το ποσό που πλήρωσε ο πελάτης σου, δε θα τα πάρεις καν τη στιγμή που πλήρωσε και φυσικά θα πληρωθείς αφού φύγει από το ξενοδοχείο σε κάποιο μικρό ή και μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Κάνεις τη δουλειά σου και την κάνεις καλά όμως συχνά στερείσαι ρευστότητας.
Με το Hotels24 μπορείς ξεκάθαρα να αυξήσεις το πραγματικό σου κέρδος και φυσικά τη ρευστότητα.
Μια χρυσή ευκαιρία που πρέπει να εκμεταλευτείς σε περιμένει τώρα εδώ
Το να μπορέσεις να πάρεις εσύ το σύνολο ή όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων που ξοδεύει κάποιος πελάτης για την υπηρεσία σου, είναι πραγματικά μια νέα πηγή εσόδων και θα το αντιληφθείς αμέσως τώρα.
Είναι γεγονός και μεγάλη αλήθεια. Σχεδόν το 15 –20% για κάθε κράτηση που δε κάνεις εσύ πάει σε μεσάζοντες όπως τουριστικά γραφεία, OTA, σε διαφημίσεις σε google και τα social media και προμήθειες τρίτων.
Ήρθε η ώρα τα χρήματα αυτά να μείνουν εκεί που ανήκουν
Στο ταμείο της επιχείρησής σου.
Επειδή τα χρήματα βγαίνουν δύσκολα και ο κλάδος του τουρισμού υποφέρει πραγματικά ανακάλυψε μόνος τι έχει να σου προσφέρει το Hotels24.
Είμαστε έτοιμοι να αποδείξουμε κάθε τι που ισχυριζόμαστε
Και θα ξεκινήσουμε από το σημαντικότερο.
*50% αύξηση του κέρδους ανά κράτηση γίνεται; ΝΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ και ακόμα περισσότερο.
Ας υποθέσουμε μία πλατφόρμα με την οποία έχεις κάνει συμφωνία να δίνεις 20% προμήθεια πώλησης κάνει για εσένα μία κράτηση αξίας 100 ευρώ και το δικό σου κόστος εξυπηρέτησης της κράτησης είναι 40 ευρώ.
Η πλατφόρμα κρατά 20 ευρώ σαν προμήθεια, σου δίνει τα 80 από τα οποία αν αφαιρέσεις τα έξοδα σου μένουν 40 ευρώ κέρδος.
Tι θα συνέβαινε όμως αν για την κράτηση αυτή δεν έπρεπε να δώσεις καμία προμήθεια; Θα είχες άκόμα 20 ευρώ στο ταμείο, αντι για 40 θα έβρισκες 60.
Ένα εντυπωσιακό 50% αύξηση κέρδους. Μη βγάλεις το κομπιουτεράκι τώρα αλλά σκέψου για τι ποσά θα μιλάγαμε στο τέλος της σεζόν.
Αλήθεια, δε θα ήθελες τα χρήματα αυτά στο ταμείο της επιχειρησής σου; Σου περισσεύουν; ή μήπως είναι εποχές να χάνεις χρήματα!.
Τα μαθηματικά δεν κάνουν λάθος
Όταν όλα έχουν τελειώσει, έχεις πληρώσει τα πάντα και κάνεις ταμείο, οτιδήποτε θα μπορούσες να μην είχες δώσει, είναι λεφτά της τσέπης σου. Είναι κέρδος δικό σου και αυτή είναι η κατεύθυνση που πρέπει να δρομολογήσεις τώρα αμέσως
Κρατήσεις online. Το ROAS ως ο απόλυτος δείκτης
Στην εποχή του διαδικτύου, οι διαδικτυακές κρατήσεις αποτελούν κρίσιμο κομμάτι της λειτουργίας κάθε ξενοδοχείου. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι μέσω των οποίων μπορεί να γίνει αυτό:
-
Μέσω Online Travel Agencies (OTAs): Οι OTAs όπως η Booking.com ή η Expedia προσφέρουν μια πλατφόρμα για τα ξενοδοχεία να διαφημίζουν τα δωμάτιά τους, αλλά συνήθως χρεώνουν προμήθειες 15-20% για κάθε κράτηση.
-
Μέσω διαφημίσεων Google: Οι διαφημίσεις Google επιτρέπουν στα ξενοδοχεία να προωθούν τις υπηρεσίες τους σε συγκεκριμένο κοινό που αναζητά σχετικό περιεχόμενο.
-
Μέσω διαφημίσεων στα social media: Πλατφόρμες όπως το Facebook, Instagram, Tik tok και Twitter προσφέρουν επίσης τη δυνατότητα στοχευμένης διαφήμισης, επιτρέποντας στα ξενοδοχεία να φτάσουν ένα ευρύ κοινό.
Τι είναι το ROAS (Return On Ad Spend):
Το ROAS είναι μια μέτρηση που δείχνει τα έσοδα που γεννήθηκαν για κάθε ευρώ που ξοδεύτηκε σε διαφήμιση. Υπολογίζεται ως το ποσό των εσόδων που προκύπτουν από μια διαφημιστική εκστρατεία διαιρεμένο με το κόστος της εκστρατείας. Με απλά λόγια, το ROAS είναι η διαίρεση Τζίρος/κόστος διαφήμισης και δείχνει πόσα ευρώ εισπράττει μια επιχείρηση για κάθε ευρώ που ξοδεύει στις διαφημίσεις της. Για παράδειγμα, έστω δαπανάς 100 ευρώ σε διαφήμιση και κάνεις τζίρο σε κρατήσεις 600 ευρώ. Το ROAS είναι 6 (600/100)
Η σημασία του ROAS είναι κρίσιμη για τις επιχειρήσεις καθώς αποτελεί έναν από τους πιο αποτελεσματικούς δείκτες για την αξιολόγηση της επιτυχίας μιας διαφημιστικής εκστρατείας.
- Ένα υψηλό ROAS υποδηλώνει ότι η διαφημιστική εκστρατεία είναι αποδοτική, γεννώντας σημαντικά έσοδα σε σχέση με το κόστος που επενδύθηκε.
- Αντιθέτως, ένα χαμηλό ROAS ενδεχομένως να υποδεικνύει ότι η διαφημιστική επένδυση δεν έχει την επιθυμητή απόδοση, απαιτώντας αναθεώρηση ή βελτιστοποίηση της στρατηγικής.
Το ROAS θεωρείται ο απόλυτος δείκτης για μια επιτυχημένη διαφήμιση διότι:
-
Παρέχει άμεση εικόνα της επιστροφής επένδυσης: Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να καταλάβουν ακριβώς πόσο αποδοτική είναι η διαφημιστική τους δαπάνη σε πραγματικό χρόνο.
-
Βοηθά στη βελτιστοποίηση των διαφημιστικών εκστρατειών: Με βάση τα δεδομένα ROAS, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμόσουν τη στρατηγική τους, εστιάζοντας στις πιο κερδοφόρες δραστηριότητες.
-
Επιτρέπει τη συγκριτική αξιολόγηση: Οι επιχειρήσεις μπορούν να συγκρίνουν την αποδοτικότητα διαφορετικών διαφημιστικών πλατφορμών ή εκστρατειών, καθοδηγώντας τις μελλοντικές επενδύσεις τους προς τις πιο αποδοτικές.
-
Διευκολύνει τη λήψη αποφάσεων: Η χρήση του ROAS ως κριτήριο βοηθά τις επιχειρήσεις να λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με το πού και πώς να επενδύσουν το διαφημιστικό τους budget.
Υπολογισμός ROAS για κρατήσεις από τα OTAs με προμήθεια 15 ή 20%:
Ας υποθέσουμε ότι μέσω ενός OTA ένα ξενοδοχείο δέχεται μία κράτηση αξίας 1000€ Αν οι OTAs χρεώνουν 15-20% προμήθεια, θα υπολογίσουμε το ROAS λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις προμήθειες.
- Με 20% προμήθεια το ξενοδοχείο δίνει, άρα επί της ουσίας είναι σαν να ξοδευει 200€ για να λάβει επιστροφή 1000€. Το ROAS σε αυτή την περίπτωση είναι ένα κλειδωμένο 5 (1000/200 = 5)
- Με 15% προμήθεια το ξενοδοχείο ξοδεύει 150€ για λα λάβει τζίρο 1000€. Το ROAS σε αυτή την περίπτωση είναι 6,7 (1000/150 = 6,7)
Σε κάθε περίπτωση με τα OTAs το ROAS θα είναι πάντα σταθερό και κλειδωμένο από 5 – 6,7 είτε έρθουν πωλήσεις 100 ευρώ είτε 100.000 ή ακόμα και 1.000.000 ευρώ. Αυτός είναι και ο λόγος που αρκετοί στρέφονται στις διαφημίσεις google-ads και στα Social media, με στόχο να επιτύχουν μεγαλύτερα ROAS όμως και αυτές κοστίζουν ακριβά!
ROAS για Google-ads & Social Media ads
Η διαφήμιση μέσω Google-ads και των Social Media για να γίνει με αξιώσεις απαιτεί σημαντική επένδυση, καθώς για να πετύχει αποτελέσματα χρειάζεται
- παραγωγή video υψηλής ποιότητας
- καλαίσθητα δημιουργικά
- φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης
- συνεργασία με Influencers
- ενώ υπάρχει και επιπλέον κόστος για την αμοιβή του agency που θα τις “τρέξει”!
Πρέπει επίσης να γίνουν σοβαρές δαπάνες για να μπορέσει ο αλγόριθμος να “πάρει μπρος”, με τα τελικά αποτελέσματα να μπορεί να είναι από αμφίβολα, μέχρι εξαιρετικά!
Δε μπορείς να κάνεις Digital marketing με λιγότερα από 50-100 ευρώ την ημέρα, ώστε ο αλγόριθμος να καταγράψει τα απαραίτητα conversions, να βγει σύντομα από τη φάση εκμάθησης και να αρχίσει να γίνεται αποδοτικός! Και αυτά τα ποσά πρέπει να τα δαπανάς κάθε μέρα και μάλιστα σε κάθε πλατφόρμα που θες να χρησιμοποιείς ξεχωριστά (google-ads, facebook-instagram, tik-tok κλπ)
Ποιο είναι ένα καλό ROAS στο Digital marketing;
Στα χέρια ενος έμπειρου συναδέλφου από το χώρο του Digital marketing το ROAS θα πρέπει να είναι πάνω από 10 για να μπορούμε να μιλάμε για μια επιτυχημένη εκστρατεία, αφού σε σχέση με το 5 – 6,7 που ισχύει για τα OTAs υπάρχουν περισσότερα κόστη να καλυφθούν, όπως αναφέρθηκαν πιο πάνω!
Αν και κανεις δεν απολύει τον digital marketer που φέρνει ROAS 10, ένας ικανός συνάδελφος μπορεί να σας φέρει ακόμα μεγαλύτερες αποδόσεις, αν είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε, γιατί ως γνωστόν το “χρήμα γεννάει χρημα”.
Ποιο είναι το αρνητικό και κρίσιμο σημείο εδώ;
Για αρκετά ξενοδοχεία που δουλεύουν καλοκαιρινή σεζόν, θα πρέπει οι διαφημίσεις για να γίνουν πιο παραγωγικές και να συγκεντρώνουν αυτό που λέμε “ζεστό κοινό”, να τρέχουν για αρκετούς μήνες πριν και σε όλο αυτό το διάστημα θα πρέπει να τις πληρώνετε από την τσέπη σας για να εισπράξετε τον Ιούλιο και τον Αύγουστο κύριως!
Τί μπορεί να προσφέρει το Hotels24
Να πετύχεις αδιανόητα μεγάλα ROAS της τάξης του 100 του 200 του 500 και του 1000 και μάλιστα με κόστος ακόμα και κάτω από 50 ευρώ. Όχι την ημέρα, Άπαξ
Γίνεται; ΝΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ και μπορούμε να το αποδείξουμε
Πώς λειτουργεί το hotels24
Στο Hotels24 το κάθε ξενοδοχείο δίνει τη δική του ταξιδιωτική πρόταση στην αγορά. Πληρώνει μία φορά το κόστος δημιουργίας και δημοσίευσης που μπορεί να είναι ακόμα και κάτω απο 30ευρώ και οι επισκέπτες της ιστοσελίδας επικοινωνούν απευθείας με το ξενοδοχείο για κρατήσεις και πληρωμές!
Τι μπορεί να φέρει αυτή η δημοσίευση;
Αμέτρητες κρατήσεις και εντυπωσιακά νούμερα στο ROAS
Ενδεικτικά: Δαπανώντας μόλις 50 ευρώ για ένα πακέτο πχ 3 διανυκτερεύσεων που θα φέρει μόλις μία κράτηση αξίας 500 ευρώ το ξενοδοχείο πέτυχε ROAS 10 (500/50)
Αν έρθουν κρατήσεις για 1000, 5000, 10.000 και 50.000 ευρώ αντίστοιχα το ROAS θα είναι
- ROAS 20 για πωλήσεις 1000 ευρώ (1000/50)
- ROAS 100 για πωλήσεις 5.000 ευρώ (5000/50)
- ROAS 200 για πωλήσεις 10.000 ευρώ (10000/50)
- ROAS 1000 για πωλήσεις 50.000 ευρώ (50000/50)
Σε σύγκριση με τα OTAs που έχουν, όπως υπολογίσαμε πιο πάνω σταθερό ROAS 5 – 6,7 αρκεί μέσω του Hotels24 να έρθει μία κράτηση με κόστος μόλις 350 ευρώ (ROAS 350/50 =7) για να είστε ήδη κερδισμένοι!
Αγοράζοντας το Unlimited πακέτο και προσθέτοντας πακέτα διακοπών η κάθε δημοσίευη θα κόστιζε ακόμα και κάτω από 20 ευρω. Τα πιο πάνω ROAS θα ήταν
- ROAS 50 για πωλήσεις μόλις 1000 ευρώ (1000/20)
- ROAS 250 για πωλήσεις 5.000 ευρώ (5000/20)
- ROAS 1000 για πωλήσεις 10.000 ευρώ (10000/20)
- ROAS 2500 για πωλήσεις 50.000 ευρώ (50000/20)
Και όλα αυτά θα πρέπει να συγκριθούν με το σταθερό ROAS (5 έως 6,7) που προσφέρουν οι πλατφόρμες
Γιατί να συνεργαστείτε με το Hotels24
Θα πρέπει να τα παρατήσω όλα και να μου φέρνει κρατήσεις μόνο το Hotels24;
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!
Όπως δε πρέπει να παρατήσεις καμία άλλη μορφή προβολής όσο μπορείς να την υποστηρίζεις. Και εξηγώ:
Στη σύγχρονη εποχή του ψηφιακού μάρκετινγκ, κάθε μορφή διαφήμισης κρύβει μέσα της ένα μοναδικό δυναμικό για την ανάπτυξη και την επιτυχία του ξενοδοχειακού σας καταλύματος. Από τα Online Travel Agencies (OTAs) και τις διαφημίσεις Google μέχρι τις καμπάνιες στα social media και τη συνεργασία με influencers, κάθε εργαλείο διαφήμισης προσφέρει τη δυνατότητα να προσελκύσετε διαφορετικά κομμάτια της αγοράς και να κατακτήσετε νέους πελάτες.
Στο Hotels24, πιστεύουμε στη συνεργατική φύση των διαφημιστικών εργαλείων και στην αξία της ολοκληρωμένης προσέγγισης στο μάρκετινγκ. Αναγνωρίζουμε τις ισχυρές πλευρές κάθε μεθόδου και προτείνουμε τη συμπληρωματική τους χρήση για τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων σας. Γι’ αυτό το λόγο, δεν σας προτείνουμε να εγκαταλείψετε καμία από τις υφιστάμενες διαφημιστικές σας στρατηγικές, αλλά να ενσωματώσετε το Hotels24 στη φαρέτρα σας ως ένα ακόμη εργαλείο που θα ενισχύσει την παρουσία σας στην αγορά.
Η ενσωμάτωση του Hotels24 στη διαφημιστική σας στρατηγική σημαίνει πρόσβαση σε μια πλατφόρμα που σας επιτρέπει να προσφέρετε τις ταξιδιωτικές σας προτάσεις απευθείας στους ενδιαφερόμενους, μείωση του κόστους απόκτησης πελατών και βελτίωση του ROAS. Επιπλέον, παρέχει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε πιο άμεσες και προσωπικές σχέσεις με τους πελάτες σας, κάτι που είναι πολύτιμο στην εποχή της υπερπληροφόρησης και της ανώνυμης online εμπειρίας.
Κάθε μορφή διαφήμισης έχει τη δική της συνεισφορά στη συνολική επιτυχία της επιχείρησής σας. Με την προσθήκη του Hotels24, ενισχύετε την ευελιξία και την ικανότητά σας να προσαρμόζεστε στις ανάγκες της αγοράς, να διευρύνετε το κοινό σας και να μεγιστοποιήσετε την επιστροφή της επένδυσής σας. Ας συνεργαστούμε για να κάνουμε το ξενοδοχείο σας πιο ανταγωνιστικό και κερδοφόρο στην ψηφιακή εποχή.
Πώς μπορεί να πετύχει τους στόχους σας το Hotels24
Μοναδικά Πλεονεκτήματα
Όσοι ασχολούμαστε με το χώρο των πωλήσεων μέσω διαδικτύου γνωρίζουμε τον κανόνα 40-40-20. Πρόκειται για ένα μείγμα τριών κρίσιμων παραγόντων που ο κάθε ένας από αυτούς συμμετάσχει με το πιο πάνω ποσοστό στη διαδικασία μιας επιτυχημένης πώλησης!
- Το πρώτο 40% είναι το πόσο καλή είναι η πρόταση προς την αγορά.
- Το δεύτερο 40% είναι το πόσο στοχευμένα θα απευθύνουμε την πρόταση στο κατάλληλο κοινό.
- Το τελευταίο 20% είναι το ίδιο το περιεχόμενο της διαφήμισης ή της προβολής
Ας δούμε πώς το Hotels24.gr ανταποκρίνεται σε αυτόν τον κανόνα:
Η πρόταση προς την αγορά (40%)
Το Hotels24.gr προσφέρει τη δυνατότητα να παρουσιάσεις την αξία του ξενοδοχείου πέρα από την τιμή. Η αγορά δεν αναζητά μόνο ένα οικονομικό δωμάτιο, αλλά μια συνολική, αξέχαστη εμπειρία. Μέσα από την πλατφόρμα μας, έχεις τη δυνατότητα να παρουσιάσεις όλα τα πλεονεκτήματα, τις παροχές και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρεις.
Περιεχόμενο & Στυλ (20%)
Στο Hotels24.gr, δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην ποιότητα των φωτογραφιών, στο ύφος των κειμένων και στη γενικότερη παρουσίαση των ξενοδοχείων. Στοχεύουμε σε μια επικοινωνία που θα αγγίξει τον πελάτη, τονιζοντάς τη μοναδικότητα και την αξία της προσφοράς σας. Έχουμε εξυπηρετήσει χιλιάδες προσφορές και έχουμε αντιληφθεί τι λειτουργεί και τι όχι
Στοχευμένη προβολή (40%)
Δε ξεκινάμε τώρα, Έχουμε ισχυρή και καθολική παρουσία στο διαδίκτυο και οργανικό traffic από το Google 13 χρόνια τώρα.
Το Hotels24.gr φροντίζει να προβάλει το ξενοδοχείο σου στο κατάλληλο κοινό.
Με 13 χρόνια online, δεκάδες πρώτες θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα της Google στο αντικείμενό του τουρισμού και σχεδόν 200.000 ακόλουθους στα social media οι επισκέπτες μας είναι ακριβώς το κοινό που ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες και τις εμπειρίες που προσφέρεις.
Ένα κοινό που αναζητά, ψάχνει και ταξιδεύει
Πάρε τη σωστή απόφαση τώρα
Σε συνεργασία με το Hotels24.gr, δεν αποκτάς απλά μια πλατφόρμα προβολής, αλλά έναν εταίρο που κατανοεί τις ανάγκες και σε βοηθά να επιτύχεις τα μέγιστα αποτελέσματα και όλα αυτά χωρίς καμία προμήθεια! Όλα τα χρήματα διαθέσιμα για εσένα για να φροντίσεις και να ενισχύσεις την εμπειρία του ταξιδιώτη
Έλα να δεις πως κάνουμε τη θεωρία πράξη
Καμία προμήθεια, κανένα κρυφό κόστος, κανένας περιορισμός, πουθενά ψιλά γράμματα. Δημιουργείς το πακέτο που θες να διαθέσεις στο κοινό, πληρώνεις μία φορά το κόστος και το τηλέφωνο αρχίζει να χτυπά.
Είμαστε ΉΔΗ στο Google εκεί που είναι δεκάδες άλλες ιστοσελίδες και προσφέρουν την ίδια υπηρεσία με τεράστιο κόστος που χάνεις εσύ.
Παίρνουν προμήθεια για τη δική σου υπηρεσία.
Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΜΑΣ: Στο Hotels24 δεν πληρώνεις, ούτε θα πληρώσεις ποτέ καμία προμήθεια. Όχι τώρα, ΠΟΤΕ!
Μην αφήνετε τις προμήθειες να μειώνουν τα κέρδη σας!
Επαναπροσδιορίστε την παρουσία σας στον ψηφιακό κόσμο!
Δώστε προσοχή στη ρευστότητα της επιχείρησής σας!
Μεγιστοποιήστε την αποδοτικότητα της διαφημιστικής σας δαπάνης
Κάντε την επιλογή που θα αλλάξει το παιχνίδι για το ξενοδοχείο σας!
Είμαι ο Δημήτρης. Ας ξεκινήσουμε μαζί
Είσαι έτοιμος να λάβεις κρατήσεις χωρίς προμήθεια;
Καμία προμήθεια, Κανένα κρυφό κόστος, Κανένας περιορισμός, Πουθενά ψιλά γράμματα.
Δημιουργείς το πακέτο που θες να διαθέσεις στο κοινό, πληρώνεις μία φορά το κόστος και το τηλέφωνο αρχίζει να χτυπά.
Θες να μάθεις περισσότερα; Κλείσε τώρα ένα δωρεάν τηλεφωνικό ραντεβού να σου λύσουμε κάθε απορία
ΚΛΕΙΣΕ ΕΔΩ
Διάλεξε το πακέτο που σου ταιριάζει
UNLIMITED
Δημοσιεύσεις: Απεριόριστες
Πληρωμή: Έως 4 δόσεις
Διάρκεια: 1 Έτος
Συχνές Ερωτήσεις
To Hotels24 παρέχει υπηρεσίες b2b σε καταλύματα κάθε είδους με άδεια ΕΟΤ και εμπορικό ΑΦΜ
Η κάθε δημοσίευση αφορά ένα συγκεκριμένο ταξιδιωτικό πακέτο με ορισμένη διάρκεια και σταθερή τιμή για κάθε τύπο δωματίου και παροχών σε κάθε συνδυασμό.
Π.χ: Πασχαλινή διαμονή
- Δίκλινο διαμονή 2 ημερών τιμή Α, 3 ημερών τιμή Α1, 4ημερών τιμή Α2
- Δίκλινο διαμονή 2 ημερών με ημιδιατροφή τιμή Β, 3 ημερών με ημιδιαροφή τιμή Β1 κλπ
- Δίκλινο διαμονή 2 ημερών με All Inclusive τιμή Γ, 3 ημερών με All Inclusive τιμή Γ1 κλπ
ΌΧΙ. Η δημοσίευση μιας προσφοράς είναι One shot για πολλούς λόγους. Δεν εξυπηρετεί ούτε εμάς ούτε εσένα ένα κείμενο που έγει γραφεί για το Πάσχα του 2023 να αλλάξει σε Πακέτο Αγίου Πνεύματος, καλοκαιρινή προσφορά ή Χριστουγέννων όταν η Google θα το έχει βρεί έτσι, θα έχει δημοσιευθεί και κοινοποιηθεί στα social media ή θα έχει σταλθεί με newsletter. Θα είχαμε όλοι καταστροφικά αποτελέσματα.
Για το λόγο αυτό το πακέτο με τις 6 δημοσιεύσεις αν το αποκτήσεις τώρα με 50% έκπτωση και ένα κόστος ανά δημοσίευση ΜΟΝΟ 49,9 ευρώ θα σε καλύψει πλήρως. Επίσης το πακέτο με τις απεριόριστες δημοσιεύσεις, με έκπτωση 50% μπορεί κυριολεκτικά να απογειώσει τις κρατήσεις σου.
Μια καταπληκτική ιδέα για μία προσφορά που πάει καλά είναι η επέκτασή της. Εκτός από τους χρήστες θα τη λατρέψει και η Google. Διάβασε πιο κάτω περισσότερα
Η επέκταση προσφοράς αφορά όσους έχουν δημοσιεύσει κάποια προσφορα, με την αγορά και χρήση πακέτου δημοσιεύσεων,και θέλουν να επεκτείνουν την ίδια δημοσίευση για ένα χρόνο με πολλαπλά οφέλη.
Με την επέκταση μπορούμε να κρατάμε για παράδειγμα την Πασχαλινή προσφορά του 2024 Online και για το Πάσχα του 2025 και ναι αξίζει!
Θα δεις θεαματικά αποτελέσματα. Γράφουμε στοχευμένα κείμενα, με λέξεις κλειδί και τεχνικές SEO και πραγματικά το να κρατάμε ζωντανό ένα κείμενο λειτουργεί εξαιρετικά. Δώσε το χρόνο στη δική σου υπηρεσία να σκαρφαλώσει στις μηχανές αναζήτησης και να λειτουργήσει όλο αυτό πολλαπλασιαστικά για εσένα.
Δε σου έχει τύχει να πέσεις από το Google πάνω σε κάτι που δεν ισχύει πια και να το ήθελες; Γιατί κάποιος που ψάχνει για εσένα και το δικό σου προιόν να μη το βλέπει πάντα. Έχουμε λύσεις για όλα!
Το hotels24 είναι τολμηρά ΝΕΟ και τολμηρά καινοτόμο. Έλα μαζί μας
Κάθε αγορά πακέτου δημοσιεύσεων έχει διάρκεια ένα ημερολογιακό έτος. Όλα τα διαθέσιμα πακέτα θα πρέπει να αφορούν το ίδιο κατάλυμμα. Δημοσιεύσεις που δε θα χρησιμοποιηθούν εντός του ημερολογιακού έτους δε μπορούν να μεταφερθούν για επόμενο χρονικό διάστημα, να επιστραφούν σε μορφή χρήματος ή άλλης παροχής ούτε φυσικά να μεταβιβαστούν σε άλλο χρήστη
Τι περιμένεις;
Αφήστε το hotels24 να φέρει πιο κερδοφόρες κρατήσεις για εσένα.
Είναι μια επιτυχημένη απόφαση